Druk - Versa

Co robimy

icona-cyfrowy-wydruk-etykiet-versa-krakow

CYFROWY WYDRUK ETYKIET

  • etykiety w niskich nakładach
  • wydruki próbne bez wykrojnika
  • wycinany dowolnie kształt
  • druk na papierach ozdobnych, metalizowanych, folii przeźroczystej
  • uszlachetnienia: laminacja, złocenie
  • personalizacja

CYFROWY WYDRUK ETYKIET

Do zalet wydruku cyfrowego należy m.in. szybkość realizacji. Jeśli jesteś w sytuacji, w której potrzebujesz zamówić etykiety „na wczoraj”, to dobrze trafiłeś.
Również nie w każdym przypadku potrzebne są zamówienia na tysiące sztuk. Niejednokrotnie do celów próbnych lub promocyjnych wystarcza relatywnie niewielka liczba naklejek, stąd zakup wykrojników i matryc drukowych mija się z celem i generuje zbędne koszty. W technice wydruku cyfrowego możliwe jest wydrukowanie dowolnie niewielkiego nakładu etykiet samoprzylepnych w przystępnej cenie. Szczycimy się tym, że dzięki nowoczesnemu sprzętowi i doświadczonej kadrze jakość naszych wydruków cyfrowych jest bardzo wysoka i zadowoli gusta każdego, nawet bardzo wymagającego klienta.

ETYKIETY W NISKICH NAKŁADACH
Druk cyfrowy daje nam możliwość wydruku bezpośrednio z komputera na drukarkę cyfrową. Dzięki temu możemy drukować dowolną ilość etykiet omijając cały skomplikowany i czasochłonny proces przygotowania do druku. 10 ? 100? 1000 szt. ? W druku cyfrowym jest to możliwe

WYDRUKI PRÓBNE BEZ WYKROJNIKA
Etykiety są wycinane na ploterze dzięki czemu nie generujemy niepotrzebnych kosztów w postaci wykrojników. Nasz ploter wycina dowolny kształt. Koło? Kwadrat? Fantazyjna Figura? Ploter daje nam możliwość wycięcia każdego kształtu i szybkiej modyfikacji.

DRUK NA MATERIAŁACH SAMOPRZYLEPNYCH
Oferujemy druk na standardowych materiałach samoprzylepnych do druku memjet. W ofercie papier i folia biała matowa oraz błyszcząca.

DRUK NA PAPIERACH OZDOBNYCH
Oferujemy druk na papierach ozdobnych, fakturowanych i strukturalnych. Ciekawą możliwością jest również druk na papierze metalizowanym który nadaje nam połysk i szlachetność. A już zupełna nowość to druk na folii przeźroczystej.

USZLACHETNIENIA
Sam papier nie wystarczy? Możemy twoją etykietę uszlachetnić złotą folią a na koniec dodatkowo zalaminować folią błyszczącą lub matową.

PERSONALIZACJA
Druk cyfrowy daje nam możliwość modyfikacji kształtu ale również i grafiki etykiet. Dzięki temu praktycznie każda etykieta może być personalizowana unikatowym kodem lub numerami.

icona-druk-etykiet-flexo-versa-krakow

DRUK ETYKIET FLEXO

  • etykiety samoprzylepne
  • etykiety na butelki PET
  • saszetki
  • etykiety wielowarstwowe
  • etykiety specjalne
  • uszlachetnienia

DRUK ETYKIET FLEXO

Dysponując nowoczesnym parkiem maszynowym, możemy realizować różnorodne metody druku (od sitodruku, przez druk etykiet warstwowych, zadruk od strony kleju, po uszlachetnienia: złocenie, srebrzenie, tłoczenie, brokatowanie), co tym samym przekłada się na możliwość realizacji wielu projektów niezależnie, ale także sprzyja kreatywności i determinuje do sięgania po innowacyjne metody realizacji etykiet. Mając świadomość, że design jest w wielu projektach komponentem kluczowym w osiągnięciu rynkowego sukcesu, jednocześnie podkreślić należy, że musi on znaleźć swoje odzwierciedlenie w jakości wykonania projektu, w innym wypadku dojść może do niezamierzonego rozdźwięku pomiędzy formą a treścią. Właśnie dlatego, dzięki doświadczonej i wykwalifikowanej kadrze, świadomej procesów poligraficznych, możemy każdemu Klientowi zaoferować obsługę nie tylko profesjonalną, ale także nastawioną na indywidualne jego potrzeby. Opieka technologiczna i dialog wynikający z realizacji projektu to komponenty kluczowe na etapie przygotowania i realizacji druku, ponieważ nawet najbardziej zaawansowana technologicznie maszyna nie zastąpi ingerencji i umiejętności człowieka.

ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE
Oferujemy druk etykiet metodą flexo na samoprzylepnych materiałach (różnego rodzaju papier, folia biała lub transparentna, a także materiały metalizowane itp.).

ETYKIETY NA BUTELKI PET
Druk bez klejowej wstęgi foliowej (owijki), służącej do etykietowania okrągłych opakowań (butelek na różnego rodzaju napoje, wodę mineralną), to także jedna z wielu opcji, którymi dysponujemy. Etykieta drukowana jest wtedy na transparentnej lub białej wstędze foliowej oznakowanej markerami umożliwiającymi maszynowe sczytywanie początku i końca owijki na jednostce produktu.

SASZETKI
W naszej ofercie znajduje się także możliwość druku na laminacie wielowarstwowym do produkcji saszetek – znajdujących zastosowanie w różnych gałęziach przemysłu spożywczego (saszetki na przyprawy lub sosy) oraz chemicznego i kosmetycznego (m.in. próbki kremów).

ETYKIETY WIELOWARSTWOWE
Etykieta peef-off (zwana także peel&read) jest specjalną etykietą dwuwarstwową umożliwiającą zadruk etykiety na trzech stronach. Dysponujemy technologią przygotowania tego rodzaju etykiet m.in. na papierze, folii białej bądź transparentnej, materiałach metalizowanych.

Na etykietę taką może składać się zadruk łącznie w 10 kolorach (jednym z kolorów musi być wtedy lakier silikonowy, który pozwoli na „otworzenie” takiej etykiety). Na drugiej stronie etykiety tego typu (na kleju wierzchniej warstwy) możliwe jest wykorzystanie do trzech kolorów, pozostałe nie podlegają temu ograniczeniu.

ETYKIETY SPECJALNE

  • CAST & CURE – na etykiety zostaje nałożona laminacja dająca efekt mienienia się powierzchni („tęczowy” nadruk).
  • Etykiety Sandwich – rodzaj etykiety pozwalający na zupełne jej odklejenie od podkładu i umieszczenie na innej powierzchni, a następnie umożliwiający odklejenie od bazowej etykiety jej całości lub części wierzchniej warstwy, co skutkuje tym, że etykiety takie często wykorzystywane są w różnego rodzaju materiałach promocyjnych.
  • Etykiety plombowe – odklejenie i przeklejenie takich etykiet bez ich uszkodzenia przy tej czynności jest celowym efektem służącym zabezpieczeniu przed ingerencją w etykietowany produkt.
  • Etykiety RFID (tzw. Tag) – za pomocą wklejenia na bazową etykietę tzw. tagów (etykiet RFID) uzyskuje się możliwość odczytu poprzez czytnik RFID zakodowanych informacji, co znajduje swoje zastosowanie m.in. w logistyce, będąc wykorzystywane do znakowania produktów, dokumentów, palet itd.

USZLACHETNIANIA
Poprzez nanoszenie na etapie drukowania określonych substancji na płaszczyznę projektu można dodatkowo podnieść jego walory estetyczne – na tym właśnie polega uszlachetnianie druku. Spośród wachlarza tego typu rozwiązań można wybrać zarówno takie, za pomocą których projekt zyska dodatkowy walor estetyczny, jak i te, dzięki którym wyróżniać się on będzie na tle innych marek.

  • SITODRUK. Uwypuklenie wybranych fragmentów druku można osiągnąć, m.in. stosując sitodruk. Dzięki wyczuwalnej w dotyku grubszej warstwie farby efekt, jaki się uzyskuje, przekłada się nie tylko na wrażenia wzrokowe. Znajduje on szerokie zastosowanie w identyfikacji wizualnej produktów kosmetycznych bądź też w branży farmaceutycznej.
  • LAKIER BŁYSZCZĄCY, MATOWY. Lakierowanie UV nie tylko podkreśla walor estetyczny etykiety, jest ponadto praktyczną metodą zabezpieczenia etykiet przed uszkodzeniem. Z kolei łączenie dwóch różnych rodzajów lakierów na jednej etykiecie stanowi bardzo efektowny sposób, by nawet z prostej formy uczynić coś wyjątkowego.
  • LAKIER Z BROKATEM
  • LAMINOWANIE. Cienka warstwa folii zostaje umieszczona na powierzchni zadrukowanej etykiety, co skutkuje dodatkowym zabezpieczeniem grafiki przed uszkodzeniami w kontakcie z czynnikami zewnętrznymi (zabrudzeniami, substancjami tłustymi i żrącymi, tarciem). Efektem dodatkowym jest usztywnienie pokrytej folią etykiety. Istnieje możliwość wyboru między laminacją błyszczącą a matową (nie można jednak połączyć tych dwóch efektów w jednej etykiecie), co samo w sobie jest alternatywnym rozwiązaniem dla lakierów UV.
  • SREBRZENIE I ZŁOCENIE METODĄ COLD-STAMPING. Na powierzchnię etykiety nanosi się folię metalizowaną, a dzięki umieszczeniu koloru Pantone w miejscu tak wyzłoconej lub posrebrzonej etykiety można dodatkowo uzyskać efekt metalicznych kolorów. Wśród folii do cold-stampingu znaleźć można także takie, za pomocą których otrzymać można efekt holograficzny.
  • DRUK OD STRONY KLEJU (druk po rozwarstwieniu materiału – metoda dostępna wyłącznie w przypadku etykiet peel-off). Wykorzystuje się ten rodzaj druku, gdy istnieje konieczność umieszczenia na etykiecie dodatkowych informacji, bądź też drukowana jest etykieta typu peel-off. Jednocześnie przy transparentnych opakowaniach może być on wykorzystywany, gdy chce się uzyskać efekt widoczności nadruku od wewnętrznej strony.
  • TŁOCZENIE. Zastosowanie tłoczenia powoduje, że etykieta staje przestrzenna, trójwymiarowa – zabieg ten polega na „wypchnięciu” wybranych fragmentów powierzchni etykiety – zarówno mogą to być napisy, jak i część grafiki. Uzyskany w ten sposób efekt to wrażenie szlachetności podkreślającej kunszt wizualny projektu.

SZTANCOWANIE / ARKUSZOWANIE

  • SZTANCOWANIE – technologia umożliwiająca wykrawanie na płaszczyźnie dowolnego kształtu etykiet.
  • ARKUSZOWANIE – technologia umożliwiająca przygotowanie samoprzylepnych etykiet na sformatowanych w określony sposób arkuszach.

NUMEROWANIE

icona-druk-etykiet-flexo-versa-krakow

DRUK OFFSETOWY

  • pudełka, kartoniki
  • opakowania zbiorcze
  • opakowania wysyłkowe ze struną i klejeniem
  • stendy, woblery
  • ulotki, katalogi, plakaty
  • roll up, banery reklamowe

DRUK OFFSETOWY

Współpracujemy z wieloma drukarniami w Małopolsce. Dobieramy materiały, parametry oraz technikę druku do wymagań projektów. 100 szt? 1000 szt? 100 000 szt? Optymalizujemy cenę w zależności od nakładów. Jakość i kontrola idzie w parze z szybką realizacją.

OPAKOWANIA
Istnieje możliwość doboru materiału do wymagań produktu, logistyki, przechowywania, aby twój produkt dojechał bezpiecznie do sklepu i dobrze prezentował się na półce sklepowej, zachęcając do kupna. Również ilość ma znaczenie, w jakiej technice powinny być wykonane opakowania. Niezależnie od tego, czy mają to być kartoniki, pudełka czy opakowania zbiorcze, zadbamy o każdy etap produkcji. Nowością są opakowania do sklepów internetowych z taśmą samoprzylepną zabezpieczającą przed otwarciem.

MATERIAŁY REKLAMOWE
Standy, wobblery, roll-upy, banery reklamowe są niezastąpione w procesie wsparcia sprzedaży w sklepie, jak i w nietypowej prezentacji produktu.

MATERIAŁY BTL
Bez tego się nie obejdzie. Wizytówki, ulotki, katalogi, plakaty są potrzebne w każdej firmie, żeby właściwie zaprezentować produkt. Pytanie tylko, ile sztuk jest potrzebne? Gdyż od tego uzależniamy technikę druku.

CYFROWY WYDRUK ETYKIET

Do zalet wydruku cyfrowego należy m.in. szybkość realizacji. Jeśli jesteś w sytuacji, w której potrzebujesz zamówić etykiety „na wczoraj”, to dobrze trafiłeś.
Również nie w każdym przypadku potrzebne są zamówienia na tysiące sztuk. Niejednokrotnie do celów próbnych lub promocyjnych wystarcza relatywnie niewielka liczba naklejek, stąd zakup wykrojników i matryc drukowych mija się z celem i generuje zbędne koszty. W technice wydruku cyfrowego możliwe jest wydrukowanie dowolnie niewielkiego nakładu etykiet samoprzylepnych w przystępnej cenie. Szczycimy się tym, że dzięki nowoczesnemu sprzętowi i doświadczonej kadrze jakość naszych wydruków cyfrowych jest bardzo wysoka i zadowoli gusta każdego, nawet bardzo wymagającego klienta.

ETYKIETY W NISKICH NAKŁADACH
Druk cyfrowy daje nam możliwość wydruku bezpośrednio z komputera na drukarkę cyfrową. Dzięki temu możemy drukować dowolną ilość etykiet omijając cały skomplikowany i czasochłonny proces przygotowania do druku. 10 ? 100? 1000 szt. ? W druku cyfrowym jest to możliwe

WYDRUKI PRÓBNE BEZ WYKROJNIKA
Etykiety są wycinane na ploterze dzięki czemu nie generujemy niepotrzebnych kosztów w postaci wykrojników. Nasz ploter wycina dowolny kształt. Koło? Kwadrat? Fantazyjna figura? Ploter daje nam możliwość wycięcia każdego kształtu i szybkiej modyfikacji.

DRUK NA MATERIAŁACH SAMOPRZYLEPNYCH
Oferujemy druk na standardowych materiałach samoprzylepnych do druku memjet. W ofercie papier i folia biała matowa oraz błyszcząca.

DRUK NA PAPIERACH OZDOBNYCH
Oferujemy druk na papierach ozdobnych, fakturowanych i strukturalnych. Ciekawą możliwością jest również druk na papierze metalizowanym który nadaje nam połysk i szlachetność. A już zupełna nowość to druk na folii przeźroczystej.

USZLACHETNIENIA
Sam papier nie wystarczy? Możemy twoją etykietę uszlachetnić złotą folią a na koniec dodatkowo zalaminować folią błyszczącą lub matową.

PERSONALIZACJA
Druk cyfrowy daje nam możliwość modyfikacji kształtu ale również i grafiki etykiet. Dzięki temu praktycznie każda etykieta może być personalizowana unikatowym kodem lub numerami.

DRUK ETYKIET FLEXO

Dysponując nowoczesnym parkiem maszynowym, możemy realizować różnorodne metody druku (od sitodruku, przez druk etykiet warstwowych, zadruk od strony kleju, po uszlachetnienia: złocenie, srebrzenie, tłoczenie, brokatowanie), co tym samym przekłada się na możliwość realizacji wielu projektów niezależnie, ale także sprzyja kreatywności i determinuje do sięgania po innowacyjne metody realizacji etykiet. Mając świadomość, że design jest w wielu projektach komponentem kluczowym w osiągnięciu rynkowego sukcesu, jednocześnie podkreślić należy, że musi on znaleźć swoje odzwierciedlenie w jakości wykonania projektu, w innym wypadku dojść może do niezamierzonego rozdźwięku pomiędzy formą a treścią. Właśnie dlatego, dzięki doświadczonej i wykwalifikowanej kadrze, świadomej procesów poligraficznych, możemy każdemu Klientowi zaoferować obsługę nie tylko profesjonalną, ale także nastawioną na indywidualne jego potrzeby. Opieka technologiczna i dialog wynikający z realizacji projektu to komponenty kluczowe na etapie przygotowania i realizacji druku, ponieważ nawet najbardziej zaawansowana technologicznie maszyna nie zastąpi ingerencji i umiejętności człowieka.

ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE
Oferujemy druk etykiet metodą flexo na samoprzylepnych materiałach (różnego rodzaju papier, folia biała lub transparentna, a także materiały metalizowane itp.).

ETYKIETY NA BUTELKI PET
Druk bez klejowej wstęgi foliowej (owijki), służącej do etykietowania okrągłych opakowań (butelek na różnego rodzaju napoje, wodę mineralną), to także jedna z wielu opcji, którymi dysponujemy. Etykieta drukowana jest wtedy na transparentnej lub białej wstędze foliowej oznakowanej markerami umożliwiającymi maszynowe sczytywanie początku i końca owijki na jednostce produktu.

SASZETKI
W naszej ofercie znajduje się także możliwość druku na laminacie wielowarstwowym do produkcji saszetek – znajdujących zastosowanie w różnych gałęziach przemysłu spożywczego (saszetki na przyprawy lub sosy) oraz chemicznego i kosmetycznego (m.in. próbki kremów).

ETYKIETY WIELOWARSTWOWE
Etykieta peef-off (zwana także peel&read) jest specjalną etykietą dwuwarstwową umożliwiającą zadruk etykiety na trzech stronach. Dysponujemy technologią przygotowania tego rodzaju etykiet m.in. na papierze, folii białej bądź transparentnej, materiałach metalizowanych.

Na etykietę taką może składać się zadruk łącznie w 10 kolorach (jednym z kolorów musi być wtedy lakier silikonowy, który pozwoli na „otworzenie” takiej etykiety). Na drugiej stronie etykiety tego typu (na kleju wierzchniej warstwy) możliwe jest wykorzystanie do trzech kolorów, pozostałe nie podlegają temu ograniczeniu.

ETYKIETY SPECJALNE

  • CAST & CURE – na etykiety zostaje nałożona laminacja dająca efekt mienienia się powierzchni („tęczowy” nadruk).
  • Etykiety Sandwich – użycie tych etykiet umożliwia odklejenie od podkładu całej bazowej etykiety i naklejenie jej na daną powierzchnię, a następnie odklejenie z bazowej etykiety całą lub część wierzchniej warstwy. Etykiety tego typu wykorzystywane są np. we wszelkich materiałach promocyjnych.
  • Etykiety Sandwich – rodzaj etykiety pozwalający na zupełne jej odklejenie od podkładu i umieszczenie na innej powierzchni, a następnie umożliwiający odklejenie od bazowej etykiety jej całości lub części wierzchniej warstwy, co skutkuje tym, że etykiety takie często wykorzystywane są w różnego rodzaju materiałach promocyjnych.
  • Etykiety plombowe – odklejenie i przeklejenie takich etykiet bez ich uszkodzenia przy tej czynności jest celowym efektem służącym zabezpieczeniu przed ingerencją w etykietowany produkt.
  • Etykiety RFID (tzw. Tag) – za pomocą wklejenia na bazową etykietę tzw. tagów (etykiet RFID) uzyskuje się możliwość odczytu poprzez czytnik RFID zakodowanych informacji, co znajduje swoje zastosowanie m.in. w logistyce, będąc wykorzystywane do znakowania produktów, dokumentów, palet itd.

USZLACHETNIANIA
Poprzez nanoszenie na etapie drukowania określonych substancji na płaszczyznę projektu można dodatkowo podnieść jego walory estetyczne – na tym właśnie polega uszlachetnianie druku. Spośród wachlarza tego typu rozwiązań można wybrać zarówno takie, za pomocą których projekt zyska dodatkowy walor estetyczny, jak i te, dzięki którym wyróżniać się on będzie na tle innych marek.

  • SITODRUK. Uwypuklenie wybranych fragmentów druku można osiągnąć, m.in. stosując sitodruk. Dzięki wyczuwalnej w dotyku grubszej warstwie farby efekt, jaki się uzyskuje, przekłada się nie tylko na wrażenia wzrokowe. Znajduje on szerokie zastosowanie w identyfikacji wizualnej produktów kosmetycznych bądź też w branży farmaceutycznej.
  • LAKIER BŁYSZCZĄCY, MATOWY. Lakierowanie UV nie tylko podkreśla walor estetyczny etykiety, jest ponadto praktyczną metodą zabezpieczenia etykiet przed uszkodzeniem. Z kolei łączenie dwóch różnych rodzajów lakierów na jednej etykiecie stanowi bardzo efektowny sposób, by nawet z prostej formy uczynić coś wyjątkowego.
  • LAKIER Z BROKATEM
  • LAMINOWANIE. Cienka warstwa folii zostaje umieszczona na powierzchni zadrukowanej etykiety, co skutkuje dodatkowym zabezpieczeniem grafiki przed uszkodzeniami w kontakcie z czynnikami zewnętrznymi (zabrudzeniami, substancjami tłustymi i żrącymi, tarciem). Efektem dodatkowym jest usztywnienie pokrytej folią etykiety. Istnieje możliwość wyboru między laminacją błyszczącą a matową (nie można jednak połączyć tych dwóch efektów w jednej etykiecie), co samo w sobie jest alternatywnym rozwiązaniem dla lakierów UV.
  • SREBRZENIE I ZŁOCENIE METODĄ COLD-STAMPING. Na powierzchnię etykiety nanosi się folię metalizowaną, a dzięki umieszczeniu koloru Pantone w miejscu tak wyzłoconej lub posrebrzonej etykiety można dodatkowo uzyskać efekt metalicznych kolorów. Wśród folii do cold-stampingu znaleźć można także takie, za pomocą których otrzymać można efekt holograficzny.
  • DRUK OD STRONY KLEJU (druk po rozwarstwieniu materiału – metoda dostępna wyłącznie w przypadku etykiet peel-off). Wykorzystuje się ten rodzaj druku, gdy istnieje konieczność umieszczenia na etykiecie dodatkowych informacji, bądź też drukowana jest etykieta typu peel-off. Jednocześnie przy transparentnych opakowaniach może być on wykorzystywany, gdy chce się uzyskać efekt widoczności nadruku od wewnętrznej strony.
  • TŁOCZENIE. Zastosowanie tłoczenia powoduje, że etykieta staje przestrzenna, trójwymiarowa – zabieg ten polega na „wypchnięciu” wybranych fragmentów powierzchni etykiety – zarówno mogą to być napisy, jak i część grafiki. Uzyskany w ten sposób efekt to wrażenie szlachetności podkreślającej kunszt wizualny projektu.

SZTANCOWANIE / ARKUSZOWANIE

  • SZTANCOWANIE – technologia umożliwiająca wykrawanie na płaszczyźnie dowolnego kształtu etykiet.
  • ARKUSZOWANIE – technologia umożliwiająca przygotowanie samoprzylepnych etykiet na sformatowanych w określony sposób arkuszach.

NUMEROWANIE

DRUK OFFSETOWY

Współpracujemy z wieloma drukarniami w Małopolsce. Dobieramy materiały, parametry oraz technikę druku do wymagań projektów. 100 szt? 1000 szt? 100 000 szt? Optymalizujemy cenę w zależności od nakładów. Jakość i kontrola idzie w parze z szybką realizacją.

OPAKOWANIA
Istnieje możliwość doboru materiału do wymagań produktu, logistyki, przechowywania, aby twój produkt dojechał bezpiecznie do sklepu i dobrze prezentował się na półce sklepowej, zachęcając do kupna. Również ilość ma znaczenie, w jakiej technice powinny być wykonane opakowania. Niezależnie od tego, czy mają to być kartoniki, pudełka czy opakowania zbiorcze, zadbamy o każdy etap produkcji. Nowością są opakowania do sklepów internetowych z taśmą samoprzylepną zabezpieczającą przed otwarciem.

MATERIAŁY REKLAMOWE
Standy, wobblery, roll-upy, banery reklamowe są niezastąpione w procesie wsparcia sprzedaży w sklepie, jak i w nietypowej prezentacji produktu.

MATERIAŁY BTL
Bez tego się nie obejdzie. Wizytówki, ulotki, katalogi, plakaty są potrzebne w każdej firmie, żeby właściwie zaprezentować produkt. Pytanie tylko, ile sztuk jest potrzebne? Gdyż od tego uzależniamy technikę druku.