Super Bowl to wydarzenie, na które każdy marketingowiec czeka z niecierpliwością (a przynajmniej taką mamy nadzieję). W końcu to wtedy emitowane są największe, absurdalnie drogie, napompowane budżetem, celebrytami, efektami i emocjami reklamy.

Kwestię sportu samego w sobie ominiemy – nie będziemy oszukiwać (siebie i Was), że się na nim znamy 😊 znamy się za to na reklamach, więc przedstawiamy wam nasze top 5 z ubiegłorocznych rozgrywek. Przypomnijmy je sobie przed tegorocznym wydarzeniem!

#5 Heinz
Ketchup dobry na wszystko – a przynajmniej na happy end każdego koszmaru. Taki przekaz dała nam marka w nie jednym, a czterech klipach w konwencji grozy.

#4 Mountain Dew
Pozostańmy w klimacie grozy… Takiej reklamy nie spodziewał się nikt, a przynajmniej nie my. Napój bez cukru, „Lśnienie” Kubricka Bryan Cranston, ogromna dawka humoru i (naprawdę) efektowne sceny – brzmi jak miszmasz bez ładu i składu, ale ostatecznie efekt jest niesamowity! Zobaczcie sami:

#3 Avocados From Mexico
Humorystyczna, lekka, absurdalna – czyli taka, jak lubimy 😊 Głupi humor w przerwie między poruszającymi istotne kwestie reklamami. Każdemu czasem potrzebny taki przerywnik 😉

#2 Budweiser Canada
Whasssup! Nam Whasssup kojarzy się z ukochanym „Scary Movie” – więc tej reklamie nie mogliśmy się oprzeć. Promująca bezpieczne imprezowanie we współpracy z Uberem łączy komizm (100% nasze poczucie humoru) i odpowiedni przekaz. Idealne proporcje.

#1 Google
I choć mieliśmy względem tego wątpliwości, czy aż tak skrajny sentymentalizm jest odpowiedni, jednak ostatecznie statuetka wędruje (według nas) do Google. Jak zawsze – reklama pełna wzruszeń, emocji, dotykania sfer najbardziej delikatnych i wzbudzających empatię. Czyli jak przywiązać do siebie użytkownika i założyć maskę dobrodusznej firmy myślącej o ludziach.

Już 07.02 Super Bowl 2021! Na pewno wrócimy do Was z feedbackiem na temat tej edycji. Stay tuned 🙂