„Nie ma Cię na Facebooku – nie istniejesz!” Bardzo często potencjalni klienci, podczas poszukiwań informacji na temat danej firmy, zaczynają od mediów społecznościowych, a dopiero w następnym kroku kierują się na stronę www. Właśnie dlatego, obecność w social mediach każdej marki, której zależy na budowaniu wizerunku, to w tych czasach konieczność.

Prowadzenie profili na portalach społecznościowych nie jest wcale takie proste. Wymaga to czasu, kreatywności, zaangażowania i otwarcia w stosunku do odbiorców. Czy ten trud się opłaca? Oczywiście!

Oto 5 powodów, dlaczego warto:

Budowanie pozytywnego wizerunku  

Starannie zaplanowane działania i dobrej jakości materiały mają ogromny wpływ na wywołanie pozytywnego wrażenia wśród potencjalnych klientów. Dziel się wiedzą, pokaż, że jesteś specjalistą w swojej dziedzinie i znasz się na rzeczy. Zdradź kulisy z życia firmy i udowodnij, że nie masz nic do ukrycia, a za produktem stoją ludzie pełni pasji i zaangażowania. 
 

Grupa docelowa na wyciągnięcie ręki 

Odpowiednio dobrane treści i kreacje graficzne pozwolą Ci w łatwy sposób przyciągnąć uwagę Twojej grupy docelowej. Również narzędzia do konfiguracji płatnych kampanii pozwalają na precyzyjne określenie osób, do których ma dobrzeć reklama – od wieku, miejsca zamieszkania, po zainteresowania czy stanowisko pracy. 

 

Ułatwienie komunikacji 

Media społecznościowe są zawsze na wyciągnięcie ręki. Nie ma się zatem co dziwić, że odbiorcy wolą się kontaktować z marką za pomocą komentarzy czy wiadomości prywatnych na Messengerze. Jest to dla nich naturalniejsze i szybsze niż napisanie maila, a i odpowiedź otrzymają w znacznie krótszym czasie. Nie zamykaj się na ten rodzaj dialogu! Wręcz przeciwnie – staraj się odpisywać na każde zapytanie i pokaż, że jesteś tu dla nich. 

 

Zwiększenie sprzedaży 

Czy Social Media mogą mieć wpływ na sprzedaż? Oczywiście! To świetne miejsce na zaprezentowanie swojego asortymentu lub usług. Publikuj zdjęcia zadowolonych klientów i ich opinie – takie działania zachęcą innych do dokonania zakupu. To również świetny sposób na informowanie o specjalnych rabatach, promocjach i akcjach specjalnych. 

 

Przestrzeń reklamowa  

Menedżer reklam to narzędzie, które potrafi zdziałać cuda! Dzięki niemu w prosty sposób trafisz do swojej grupy docelowej i przeprowadzisz kampanie sprzedażowe, zwiększające ruch na stronie czy po prostu wizerunkowe! 
 

Social media to narzędzie, które ma ogromną moc i sprawdzi się świetnie w każdej branży. Ich zadaniem jest zmniejszenie dystansu pomiędzy firmą, a Klientem – co w przyszłości przełoży się na zysk.  

Chcesz zwiększyć zasięg i rozpoznawalność Twojej marki w Internecie? Nie wiesz jak się do tego zabrać, brak Ci czasu? Daj znać! Chętnie pomożemy 🙂