Pierwsze spotkanie, niezobowiązujące spojrzenie i wreszcie nieśmiały dotyk… Od tego, jak prezentują się opakowania Twojego produktu, zależy dalszy ciąg tej miłosnej historii z potencjalnym klientem. Czy odbiorca poczuje motyle w brzuchu, czy będzie chciał więcej i zaprosi go do domu? My wiemy co zrobić, aby ta historia skończyła się wyczekiwanym happy endem!’
Ludzie doceniają wrażliwość…
…i chcą czynić dobro! Właśnie dlatego, chętnie dbają o planetę, wybierając eko rozwiązania! Daj im poczucie zaangażowania w ochronę środowiska i sam zrób coś dla ziemi! Bądź eko i postaw na projekt opakowania, który wykorzystuje materiały z recyklingu, ze źródeł odnawialnych lub nadający się do wielokrotnego użytku.
Co więcej, natura jest na topie, więc kolorystyka nawiązująca do ziemi również zachęci do zakupu. Brąz, zieleń, błękit — to barwy gwarantujące sukces w sprzedaży! Postaw na eko rozwiązania, a klienci docenią Twoje dobre serce!
Wyróżnij się z tłumu! / Miłość na bogato!
Czy minimalizm cały czas króluje na szczycie trendów w projektowaniu? Nie do końca… Powoli zaczynamy zauważać, że klienci chętniej zwracają uwagę na bogato zdobione opakowania. Czy to oznacza, że maksymalizm wraca do łask? Na to wygląda! Właśnie dlatego, nie bój się eksperymentować. Szukaj nowych form, baw się wyrazistymi barwami i wzorami. Nie ograniczaj się, bądź inny, ciekawy kolorowy i daj się zauważyć!
Wspólne selfie!
W dobie Instagrama wygląd wizualny stał się jeszcze bardziej istotny! Chcesz, aby Twój produkt stał się popularny? Spraw by każdy chciał zrobić sobie z nim selfie jak np. z kultową Coca colą! Opakowania, które są zgodne z trendami obowiązującymi w social mediach, chętnie wykorzystywane są do zdjęć, nawet przez topowych influencerów z dużymi zasięgami.
Nie bądź taki skryty!
Ciężko nawiązać relację, kiedy jesteśmy zamknięci w sobie, prawda? Podobnie jest z opakowaniem! Pozwól odbiorcy zajrzeć w jego wnętrze, uchyl rąbka tajemnicy i skuś go widokiem wyśmienitej zawartości! Zyskaj zaufanie, pokazując w ten sposób, że nie masz nic do ukrycia.
Jesteśmy dla siebie stworzeni!
Daj klientowi poczucie, że ten produkt jest stworzony właśnie dla niego! Nadruk z imionami? Ciekawe hasła? Napisy na różne okazje? Konsument chętniej sięgnie po produkt personalizowany, z którym się utożsamia.
Czas na zmiany — czas na re-branding!
Co robisz, gdy czujesz się nijako, szaro? Decydujesz się na operację plastyczną, która zmieni Cię nie do poznania? Nie! Zazwyczaj wybierasz się do fryzjera, śledzisz aktualne trendy i odświeżasz swoją garderobę! Z re-brandingiem jest podobnie! Podążanie za trendami jest ważne! Jednak pamiętaj o tym, że klienci przywiązani są do twojego produktu i poznają go po aktualnej oprawie wizualnej. Warto więc uniknąć całkowitej zmiany opakowania i postawić na subtelną renowację, która nada świeżości, nowoczesności, ale nadal będzie kojarzona z konkretnym produktem.
Dlaczego porównaliśmy wybór produktu z półki sklepowej do początków gorącego romansu? Bo wzbudzenie podobnych uczuć u klienta jest gwarancją dobrej sprzedaży! Niech Twoje opakowanie będzie zaprojektowane tak by intrygowało, budowało więź i opowiadało ciekawą historię, którą każdy będzie chciał wysłuchać.